2013. december 29., vasárnap

Ünnepek előtt és után

Elmaradt az idei jókívánságom, sajnos nagyon el voltam havazva, de bízom benne mindenkinek békésen teltek az ünnepek.

Hasam nagyon szépen gyógyulgat, de vigyáznom kell az evéssel.
Most karácsonykor kicsit többet ettem a kelleténél (egymás után két tányér halászlé, vagy húsleves, persze kenyér nélkül), jobban megduzzadt a hasam, feszült, vágott a hegem, előfordult, hogy éjjelre fájdalomcsillapítót kellett bevennem.
A sipolyom begyógyult, már nincs luk sehol rajtam, most próbálok leszokni a haskötő, hasszorító bugyi használatáról.

December 25.-én ráállítottak a mérlegre, 63kg voltam kereken.
Viszont nagyon rosszul tud esni, hogy állandóan méregetnek, főleg párom anyja, de újonnan édesanyám is beszólogat.
Eddig az volt, hogy:
-"most túl sovány vagy, most beesett az arcod, most vastag a combod, most seggre híztál".
A kórházas több napos koplalásom tényleg lefaragott belőlem, műtét után anyuék láttak, akkor túl sovány voltam.
Most karácsony alkalmából azt kaptam meg, hogy:
-"most nem vagy annyira sovány, biztos szedtél magadra, hahahaha".
Két nap múlva párom anyja fog majd méregetni, és nekem szegezni a kérdést, hogy ugyan mennyit is híztam???!!!

Nővérem szerint olyan vagyok, mint egy csontkukac...

Mindegy, elhatároztam, hogy amint elfogy jövőre a lencsefőzelékem beköszönt a nagyböjt és visszanyerem a régi formám.

Újévi fogadalmaim egyike a rendszeres sport, heti 2-3 alkalommal szeretnék futni, olyan de olyan jó lenne ha összejönne.
Nagyon szeretném, minden vágyam...

0 megjegyzés: