2013. február 3., vasárnap

Fahéjas szilvaleves

Imádom a fahéjat, egyik kedvenc fűszerem.
Szeretem a szilvát is, de nem a kedvenc gyümölcsöm.
Viszont a kettő együtt, a fahéj és a szilva, hmmm, mennyei.

Light változat, biztos lehet variálni, nekem így ízlik.

Hozzávalók:
46dkg szilva (nyárról maradt fagyasztott) 267-61
37gr tejszín ízű puding por (Tesco) 41-8
1dl tej 50-5
víz
édesítő
fahéj
(+ csipet mézeskalács fűszerkeverék, de a cukormentes, nem a cukorral kevert!)
Ö: 358kcal-74g ch

Négy adagra osztottam be, de minden attól függ mennyi vízzel van felöntve, ízlés dolga.

4 adag esetén, 1 adag: 90-19 (felfelé kerekítve mindig)

Elkészítés:
A gyümölcsöt a vízzel, fűszerekkel felrakjuk vízbe főni.
Lehet közbe kóstolgatni, mennyire fűszeres, mennyire puhult a szilva.
A pudingport elkeverjük a deci tejben és ezzel sűrítjük a levesünk.

Hidegen ettem, tálaláskor egy evőkanál natúr joghurtot tettem rá dísznek, tejszín helyett.



0 megjegyzés: